Salta al contingut principal

Sortida 11-12 de novembre

 Bon dia, Menairons!!! 👋

Sabeu què hi ha demà, no? Segur que sí!

Pels qui no ho sabeu, demà tenim 🌈LA PRIMERA SORTIDA DEL CURS🌈!!! 🎈🎉🎊🎉🎈🎊

Anirem a un cau superhiperultramegaxulo de Vic, i ens ho passarem mooooooolt bé. Però abans haurem d'arribar fins allà, així que quedarem a les 14h a l'estació d'autobusos de Granollers. Haureu de ser súúúúperpuntuals 🕑, perquè sinó el bus marxarà sense nosaltres!🏃


Després de passar-ho tant superbé tornarem, molt trists que s'hagi acabat la sortida, arribarem a l'estació de tren de Granollers-Canovelles a les 12h amb els autobusos de la RENFE, ja que R3 només arriba fins a Figaró.


Dits els horaris us diem què heu de portar:

Àpats

- Berenar de dissabte

- Sopar per compartir de dissabte (estaria bé portar algunes opcions vegetarianes perquè teniu companys que no menjen carn)

- Esmorzar de diumenge

Com veieu, aquesta sortida dineu els dos dies a casa


A la motxilla 

- Roba d'abric (MOLT IMPORTANT)

- Els àpats

I el de sempre:


Posat

- Foulard

- Camisa


Fins aquí el blog per a aquesta sortida!

Fins demà, Menairons! 👋

Esther, Jordina i Judith

Comentaris