Salta al contingut principal

28 i 29 de juny ÚLTIMA SORTIDA DEL CURS!

Hola Castorets!!

Aquest cap de setmana tenim l' última sortida de curs! Ooooh!:(

Aquesta sortida anirem a la platja!!!!!!
Ens acull el cau d' Antoni Comas de Mataró (Carrer d' en Moles, 31).
Així que ens veiem dissabte 28 a les 9:30 a la Sagalés de Granollers!
I diumenge quedem a la Plaça de Les Treses de Mataró a les 12:00 perque ens vingueu a recollir! :)

QUÈ CAL PORTAR?
Àpats:
Dissabte: dinar
               berenar
               sopar: el vostre plat preferit per compartir!
Diumenge: esmorzar

Altres:
Tot el necessari per una sortida, més:
tovallola
xancletes
molta crema solar
banyador / biquini

I això és tot! RECORDEU QUE ÉS MOLT IMPORTANT CONFIRMAR ASSISTÈNCIA!!

Us deixem una cançoneta perquè aneu animant-vos per el cap de setmana!


Fins dissabte!
Caps de Castors Menairons.
SMIPIM

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada